۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ، بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع خواهد شد.
۱۲۰۰ بسته گوشت قرباني توسط مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ، بين نيازمندان آذربايجان غربي توزيع خواهد شد.
در اجرای رزمایش مواسات

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ، بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع خواهد شد.

در راستاي رزمايش مواسات و کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان ، ۱۲۰۰بسته گوشت قرباني بين خانواده‌هاي آسيب پذير و محروم استان آذربايجان غربي توزيع مي‌شود .
شناسه خبر : 26548 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) آذربایجان غربی : حجت الاسلام والمسلمین اباذر بیگی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد : در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش کمک های  مومنانه در آذربایجان غربی و مرحله ششم از اجرای طرح قربانی نیمه ماه شعبان، به نیت سلامتی وجود مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)، بسته‌های گوشت قربانی در بین نیازمندان این استان توزیع خواهد شد.

 

 وی خاطرنشان کرد : بهترین فرصت برای کمک به محرومان و نیازمندان ، ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر است. در این ماه نزول قرآن، ماه رمضان این ماه پر برکت، شاهد موجی از همدلی و کمکهای مومنانه از سوی موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری و مشارکت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برای کمک به هم استانیهایمان هستیم.

 

 ایشان کمک به اقشار آسیب پذیر در ایام بیماری کرونا را کاری پسندیده و خداپسندانه دانست و تصریح کرد : توزیع بسته های گوشت قربانی بین خانواده های آسیب پذیر در شهرستان های .خوی، میاندواب، مهاباد، نقده، شاهین دژ ،تکاب، سلماس، ماکو، چایپاره، پلدشت، شوط و چالدران با حفظ کرامت انسانی آنها صورت می پذیرد.