سه شنبه‌های تکریم این هفته آذربایجان‌غربی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود
سه شنبه‌هاي تکريم اين هفته آذربايجان‌غربي با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود

سه شنبه‌های تکریم این هفته آذربایجان‌غربی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان آذربايجان‌غربي گفت: طرح ملي سه شنبه هاي تکريم اين هفته با حضور مجازي و بصورت ويديوکنفرانس وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين استان اجرا مي شود.
شناسه خبر : 15597 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) آذربایجان غربی، حجت الاسلام اباذر بیگی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: این طرح با هدف تکریم از خانواده های معظم شهدای حوزه فرهنگی و دینی اجرا و روزهای سه شنبه هر هفته به مدت ۱۰ هفته متوالی از یک خانواده شهید تجلیل می‌شود.

 

وی ادامه داد: این برنامه فردا بصورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، مدیر کل صدا و سیما استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده های شهید کریم ابراهیمی کارگران و رضا یوسفی قراگوز برگزار و تجلیل خواهد شد.

 

این مسئول گفت: در سطح استان آذربایجان غربی 12 هزار شهید داریم که تکریم و دیدار از خانواده های شهدا باید بصورت مداوم صورت گیرد و محدود به زمان خاصی نباشد.

 

گفتنی است؛ شهید اکبر یوسفی قراگوزلو در سال 1340 در ارومیه دیده به جهان گشود و پس از پایان تحصیلات متوسطه در رشته ی آموزش ابتدایی تربیت معلم شهید رجایی ارومیه قبول شد. و با شروع جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سال 1361 به شهادت رسیده و مفقود الاثر می باشند.

 

همچنین شهید حمید ابراهیمی کارگران، در سال 1346 در ارومیه دیده به جهان گشود و در سال 1361 در سومار به شهادت رسیده و مفقودالاثر می باشند.