ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی آذربایجان غربی تفاهم‌نامه امضا کردند
ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) و اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزي آذربايجان غربي تفاهم‌نامه امضا کردند

ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی آذربایجان غربی تفاهم‌نامه امضا کردند

حجت الاسلام بيگي گفت: هر چقدر بتوانيم ميان مسجد و مراکز آموزشي در هر محل، همکاري و پيوند تعريف شده و شايسته‌اي برقرار کنيم در تحقق هدف‎هاي تربيتي موفق‌تر خواهيم بود و مساجد و مدارس در کنار هم محور ايجاد اين اتحاد هستند.
شناسه خبر : 13805 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای) فهما( آذربایجان غربی، حجت الاسلام «اباذر بیگی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، در دیدار با محسن رضایی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم میان مسجد و مراکز آموزشی در هر محل، همکاری و پیوند تعریف شده و شایسته‌ای برقرار کنیم در تحقق هدف‎هاي تربيتي موفق‌تر خواهيم بود مساجد و مدارس در کنار هم  محور ایجاد این اتحاد هستند.

 

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم انجمن های اسلامی دانش آموزی مردمی بودن آن است، افزود: انجمن های اسلامی دانش آموزی با ساختاری که از گذشته به دانش آموزان وصل بوده است و با نگاه به آینده فعالیت های خود را انجام می دهد.

 

حجت الاسلام بیگی تصریح کرد: از سوی دیگر تعامل دانش آموزان با مسجد موجب رونق بخشی پیوند میان مدرسه و مسجد می شود.

 

گفتنی است؛ در پایان تفاهم نامه ای بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان امضا و مقرر شد انجام فعالیت از دو مسجد بصورت پایلوت آغاز شود.