توزیع دو هزار و 200 بسته پروتئینی میان نیازمندان به همت کانون‌های (فهما) مهاباد
توزيع دو هزار و 200 بسته پروتئيني ميان نيازمندان به همت کانون‌هاي (فهما) مهاباد

توزیع دو هزار و 200 بسته پروتئینی میان نیازمندان به همت کانون‌های (فهما) مهاباد

مسئول کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مهاباد از توزيع 2 هزار و 200 بسته پروتئيني به عنوان دوره تکميلي سبد معيشتي ، توسط کانون مساجد مهاباد خبر داد.
شناسه خبر : 13743 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

«محمد ارجمندی»، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در دوره قبل، تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی در سطح مساجد داخل شهر توزیع گردیده بود که در این دوره صرفا بسته های پروتئینی آن در میان نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد افزود: افراد نیازمند توسط متولیان مساجد اعم از ائمه جماعت، هیات امنا، مدیر کانون فرهنگی مسجد، گاها معتمد محل و فرمانده پایگاه مسجد که با محل آشنایی بیشتری دارند، شناسایی می‌شوند.

 

ارجمندی ادامه داد: پس از ارجاع این لیست به سیستم پالایش اداره صنعت،معدن و تجارت و مشخص شدن افراد مشمول بر طبق آمار فیلتر شده هر مسجد، اقلام معیشتی به متولیان مساجد تقدیم شده تا آن را در بین سرپرستان خانواده های نیازمند توزیع کنند.

 

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد بیان کرد: تاکنون دو دوره  از این بسته‌ها در سطح مساجد شهر مهاباد توزیع شده که تمامی آمارهای توزیعی به طور کامل کنترل و از باز توزیع این اقلام به سرپرستانی که قبلا بسته کامل معیشتی دریافت کرده اند، جلوگیری به عمل آمده است.