مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان‌غربی: حضرت معصومه(س) مظهر فضائل و اخلاق کریمه است
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد آذربايجان‌غربي: حضرت معصومه(س) مظهر فضائل و اخلاق کريمه است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان‌غربی: حضرت معصومه(س) مظهر فضائل و اخلاق کریمه است

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد آذربايجان‌غربي گفت: حضرت معصومه(س) بانوي عالمه و عارفه اي که مظهر تمام نماي ولايت مداري و با لقب کريمه اهل بيت(ع) درس آزادگي، عصمت و طهارت را به همه زنان و مردان گوشزد کردند و مظهر فضائل و اخلاق کريمه است.
شناسه خبر : 12338 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگی هنری مساجد آذربايجان‌غربي، صبح امروز، در دیدار با دختران کانون فرهنگی و هنری غنچه های باغ کوثر به مناسبت هفته کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)و روز دختر، با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) الگوی کامل برای زنان و دختران است گفت: این بانو برای همه کسانی که حتی هم دین و مذهب ما نیستند و دارای آزادگی هستند نیز یک الگوی نمونه است.

 

وی افزود: از زندگی و بخش های مختلف سیره این بانوی بزرگوار باید درس گرفت و در زندگی عملی به کار بست.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگی هنری مساجد آذربايجان‌غربي  گفت: ایشان درس معرفت و ایمان و ولایتمداری را برای همه به یادگار گذاشته اند به گونه ای که با تقویت پایه های اعتقادی نه تنها خودشان عالمه بودند بلکه در صورت عدم حضور امام زمانه اش پاسخ گوی سوالات و شبهات شیعیان بودند.

 

این مقام مسئول با اشاره به صفت کریمه اهل بودن حضرت معصومه(س) گفت: صفت «کریمه» به دلیل باسخاوت بودن به ایشان تعلق‌گرفته، نگرفته است بلکه به خاطر دارا بودن روح بزرگوار و منزه از هر پستی است و  این بانو در متانت، وقار و حفظ حریم نامحرم نمونه بودند و با حفظ حجاب و عفاف و پاکدامنی پاسخگوی عموم مردم بودند.

حجت الاسلام بیگی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) سرچشمه همه خوبی هاست ایشان الگویی تمام عیار در عرصه های معرفتی، بصیرتی و مجاهدت در راه خداست که سخنان نورانی و گوهر بار امامان معصوم(س) نشانگر منزلت، شخصیت و جایگاه زیارتی حرم این بانو است.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از دختران حاضر با لوح تقدیرو کتاب تقدیر بعمل آمد