برنامه‌های دهه کرامت هر روز در یک مسجد اجرا می‌شود
برنامه‌هاي دهه کرامت هر روز در يک مسجد اجرا مي‌شود

برنامه‌های دهه کرامت هر روز در یک مسجد اجرا می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد آذربايجان‌غربي گفت: برنامه‌هاي دهه کرامت هر روز در يک مسجد به تعداد هشت مسجد اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 12189 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای)فهما( آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین اباذر بیگی، اظهار کرد: برگزاری جشن‌های دهه کرامت از نخستین روز ماه ذی‌القعده که مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) است، آغاز و تا روز یازدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۵ برنامه در دهه کرامت در مساجد استان اجرا می‌شود، افزود: ذبح قربانی به نیت امام هشتم، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تبیین و تشریح معارف اهل بیت(ع)در حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان(به تعداد هشت جلسه)، اپلیکیشن کرامت و انعکاس برنامه های دهه کرامت از یک مسجد به همه مساجد استان، برنامه های فرهنگی هر روز یک مسجد(به تعداد هشت مسجد) و شادیانه در محلات و اجرای سرود در مسجد و محلات از جمله برنامه های کانون های مساجد این استان در این ایام است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی حاکم و بحث فاصله گذاری اجتماعی، تمامی برنامه های دهه کرامت با رعایت اصول بهداشتی برگزار می شود، افزود: برنامه های فرهنگی هر روز یک مسجد(به تعداد هشت مسجد) به ترتیب و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.