برپایی کارگاه بازیگری بچه‌های مسجد به همت کانون فرهنگی و هنری نورالقرآن مهدی (عج) ارومیه
برپايي کارگاه بازيگري بچه‌هاي مسجد به همت کانون فرهنگي و هنري نورالقرآن مهدي (عج) اروميه

برپایی کارگاه بازیگری بچه‌های مسجد به همت کانون فرهنگی و هنری نورالقرآن مهدی (عج) ارومیه

مدير کانون فرهنگي و هنري نورالقرآن مهدي (عج) اروميه گفت: دوره آموزشي و کارگاه بازيگري بچه‌هاي مسجد در اين کانون با همکاري موسسه مردم نهاد رهروان فرهنگ سبحان برگزار مي شود
شناسه خبر : 12092 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

«جعفر ثنایی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) آذربایجان‌غربی، از برگزاری دوره آموزشی و کارگاه بازیگری بچه‌های مسجد با همکاری موسسه مردم نهاد رهروان فرهنگ سبحان خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نورالقرآن مهدی (عج) ارومیه با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف کشف و پرورش استعدادهای هنری در این کانون برگزار می شود. افزود: کشف استعدادها و گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در قالب هنر از محورهای اجرای این برنامه است.

 

ثنایی  در ادامه ساخت 4 عدد فیلم کوتاه برای آموزش جلوی از بیماری کرونا، ساخت فیلم دیدگاه درمورد آسیب های اجتماعی شبکه های مجازی، ساخت فیلم آرزوهای خاموش و ارسال آن به جشنواره های خارجی، ساخت فیلم کوتاه حقیقت با موضوع  آسیب های اجتماعی و  فیلم دیدگاه با موضوع عزت و اقتدار بسیج در کشور را از جمله فعالیت های دیگر عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دوره آموزش بازیگری در این کانون بصورت رایگان بوده است،، تصریح کرد: تاکنون سه کلاس تئوری و امسال کلاس بصورت عملی برای علاقمندان اعضا و فعالان کانون های مساجد برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نورالقرآن مهدی (عج) ارومیه  بیان کرد: این آموزش ها ویژه آقایان و خانم ها در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان اجرا است.

 

وی برگزاری کلاسهای تابستانی قرآن،  زبان، ریاضی، برگزاری تئاتر تعزیه در ماه محرم را از دیگر برنامه های این کانون بیان کرد.