درخشش 34 کانون فرهنگی هنری از استان آذربایجان غربی در سطح کشور
درخشش 34 کانون فرهنگي هنري از استان آذربايجان غربي در سطح کشور

درخشش 34 کانون فرهنگی هنری از استان آذربایجان غربی در سطح کشور

حجت‌الاسلام بيگي اظهار کرد: در سال ۹۸ با اعلام هيات داوران رويداد فهماي کشور در سال گذشته، ۳۴ کانون فرهنگي و هنري مساجد آذربايجان غربي در بين کانون هاي برتر کشور قرار گرفتند.
شناسه خبر : 11391 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی (فهما) آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمین «اباذر بیگی»، در آیین رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی فهما در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در سال ۹۶ استان آذربایجان‌غربی به حول و قوه الهی رتبه سوم در سایت بچه‌های مسجد، سال ۹۷ رتبه اول و در سال ۹۸ هم براساس سایت بچه‌های مسجد جز ۱۰ استان برتر کشور شده و بیش از ۲ میلیون فعالیت ثبت کردیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی، افزود: با توجه به اینکه سایت بچه های مسجد از سال ۹۷ راه‌اندازی شده در این راستا بیش از ۸۶ هزار عضو در هزار و ۲۵۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد ثبت شده است.

گفتنی است؛ در پایان جلسه طی ارتباط تصویری با دکتر حبیب ارزانی، مشاور وزیر و ریئس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از فعالیت کانون‌های برتر تقدیر و تشکر بعمل آورد.ومدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه این جلسه ضمن آشنایی با شیوه کار و عملکرد پرتال بچه‌‎های مسجد، با ثبت نام در زیست بوم سامانه «بچه‌های مسجد» عضو افتخاری کانون فرهنگی هنری عصر ظهور.مصلی شهرستان ارومیه شد.